A bosszú démona 5. fejezet

2011. október 27., csütörtök
5. fejezet
Búcsú

Lucy:
  A bűntudat savként mardosta minden porcikámat. A felelőtlenségem és a makacsságom miatt beleráncigáltam a legjobb barátaimat egy őrült, eszement tervbe. Csak magamat vádolhattam. Bár a tervünk így is egészen jól sült el, végre Madame Jenkinson meghallgatott minket, és amikor mindent megtudott, azonnal elküldte Mr. Breid-ot. Mivel mi csak e miatt akartunk elszökni Madame Jenkinson úgy döntött nem ró ránk akkora büntetés, és még a szüleinket sem értesítette. Már akinek még éltek.
  Minden újra visszatért a régi kerékvágásba. Kelés, reggeli, tanórák, ebéd, délután szabadidő – nekünk igazából büntetésből segíteni kellett a konyhán -, vacsora és lefekvés. Egyszóval unalom a köbön. Mindaz ellenére amit tettem, a többiek nem haragudtak rám, pedig lett volna rá okuk. Beth izgatottan várta a 18. születésnapját, ami nem sokkal volt hamarabb Jay és az én szülinapomnál.
  A többiekkel elhatároztuk, hogy az intézet történelmében először szervezünk egy búcsú-születésnapi party-t. Egyetlen akadályunk Madame Jenkinson volt. Végül közös megegyezés után úgy gondoltuk, előnyösebb lenne, ha én és Jay beszélnénk az igazgatónővel. Amikor az ajtó előtt álltunk, szinte mindenem remegett, és abban sem volt biztos, hogy egyáltalán megtudok benn szólalni. Reflexszerűen a torkomhoz kaptam, hogy megbizonyosodjam róla az még a helyén van. Csak épp az eszem nem. Jay óriási vigyorral az arcán állt mellettem.
 - Elárulnád mi olyan vicces? Szeretnék én is nevetni – szólaltam meg bizonytalan, de dühös hanon. Tudtam, hogy rajtam nevetett és ez egy cseppet zavart.
 - Nyugi Lucy! Nem a legfelsőbb bíróság elé készülünk, csak Madame Jenkinson-hoz. És te is jól tudod, ha jó napja van kenyérre lehet kenni – mosolyogott és a vállamra tette a kezét.
  Mintha aprócska áramütés talált volna el azon a helyen ahol keze a őrömhöz ért. A mosolyából erőt merítve nyitottam be az ajtón.
*
  Megkönnyebbülten léptünk ki az igazgatónő irodájából. Amint eléggé messze eltávolodtunk Jay és én hangos nevetésben törtünk ki. Hangunk visszhangzott a néma falakon. Madame Jenkinson különösen jó ötletnek tartotta Beth búcsúztató buliját, egyetértett abban, hogy Beth ezt megérdemli.
  Ezekután rohamosan elkezdtük a tervezgetést. Amikor Beth elment zuhanyozni, vagy csak lement egy kicsit futni az udvarra, mi minden percet kihasználtunk Kimmy-vel és Ann-nel. Jay is gyakran csatlakozott hozzánk, míg Josh és néhány fiú folyamatosan Beth-t figyelte. Semmit sem ronthattunk el.
  Ahogy egyre csak közeledett a buli estéje egyre izgatottabbak lettünk, de senki sem kotyogta el a buli ötletét. Épp így volt minden olyan izgalmas. Nem emlékeztem az életemből egyetlen olyan pillanatra sem, amikor ennyire izgatott lettem volna. Valójában azért nem, mert minden emléket eltemettem mélyen magamban. Már csak a jövő érdekelt, mi értelme lett volna a múlton rágódni. Ami volt az elmúlt, nem lehetett rajta változtatni.
  Igyekeztem minél jobban a bulira koncentrálni, hogy még csak eszembe se jusson, hogy én mit fogok csinálni, ha betöltöm a tizennyolcat. Nem volt értelme ezen gondolkodni, végül is, gondoltam magamban, Majd kitalálunk valamit Jay-jel közösen. És ez volt életem legnagyobb tévedése.
  Eljött a várva várt péntek. Mindannyian korán keltünk, és igyekeztünk nem feltűnően távol tartani Beth-t a Nagy teremtől. A tökéletes figyelem elterelés egy csajos beszélgetés volt. Míg mi azon nevetgéltünk, hogy mennyi hülyeséget csináltunk az elmúlt években, gyakran nézegettem az ajtó felé, azon aggódva, hogy vajon hogy haladnak a fiúk. Igaz megbíztam Jay-ben, de tudtam, ha valamit jól akarunk csinálni, azt saját magunknak kell véghez vinni. Kimmy sokszor észre is vette és jó erősen bokán rúgott, pont, úgy ahogy én tettem volna a helyében.
  A délelőtti órák gyorsan teltek, és a délutáni beszélgetés is úgy múlt el, hogy észre sem vettük, hogy közben besötétedett. Megszólalt a vacsoracsengő. Beth csillogó szemeiből ki tudtam olvasni, hogy ezt a vacsorát sosem felejti majd el. És mi erről gondoskodtunk is alaposan.
  Amikor a Nagy terem ajtajához húztuk Beth-t, azt hazudva, hogy az étkezőben a kicsik valamit felgyújtottak és a füstjelző elárasztotta az egész termet, szegény lány még semmit sem sejtett. De mikor kinyílt az ajtó… a szeme felragyogott, arcán olyan fényes mosoly tükröződött, mint a nap. Felemelő érzés volt látni, hogy minden amit elképzeltem, ugyanúgy valósult meg. Beth olyan erősen ölelt át minket, hogy azon is elgondolkodtam, nem tört-e el valamim. Jelen pillanatban vettem volna észre.
  Miután elengedett minket, könnyes szemmel tovább libbent, én pedig egy óriási „köszönöm” mosolyt küldtem Jay felé, aki épp felém tartott. Elkezdődött Beth utolsó éjszakája velünk. Ekkor még egyikünk sem gondolta volna, hogy nem csak neki lesz ez az utolsó éjjel az intézetben.

Jay:
  Amikor megláttam Lucy meglepett és elégedett pillantását, minden kételyem elszállt, annak ellenére, hogy volt egy-két változtatás, mégis igyekeztem mindent az ő elvárása szerint intézni. Végül is bevált. Beth még soha sem tűnt annyira boldognak, mint azon az estén. A buli hajnali kettőig tartott, majd Madame Jenkinson helyett maga Beth függesztette fel a bulizást.
  Másnap reggel alig bírtunk felkelni, így az lett a tanulság, hogy nem jó dolog hajnalig bulizni. Ezt egy életre megjegyeztem. Beth mindenét összepakolta Madame Jenkinson pedig annyira megszerette, hogy bérelt neki egy sofőrt, aki bárhova elfuvarozhatta őt. Csak kevesen tudták, de Beth úgy döntött leérettségizik egy neves gimnáziumban, utána pedig beadja a jelentkezését a jogi karra. Egyikünk sem beszélte le. Addig is a nagynénjéhez költözik.
  Amikor épp könnyek között búcsúzkodtunk a kapunál, szinte egyszerre pillantottuk meg a tűzvörös Porshe-t. Abban mind biztosak voltunk, hogy az igazgatónő nem ezt bérelte ki Beth-nek. És nem is tévedtünk, mert nem egy sofőr szállt ki a volán mögül, hanem Dylan Peters.
  Látszottak az arcán a ráncfelvarrás jelei, de a vágás hege még mindig „díszítette” az arcát. Ahogy megláttam felötlött bennem a kérdés: Melyikünkért jött? Nos nem gondoltam, hogy értem, hisz legutóbb, mikor itt járt még csak nem is köszönt, de mivel akkor Lucy is kifejezte nemtetszését felé, ebben is kételkedtem. Ahogy elindult felénk, pillantásom találkozott Lucyé-val, amiben a fájdalom mély tengere terült el.
 - Madame Jenkinson, maga gyönyörűbb mint valaha – hízelgett Dylan, mire én köpni tudtam volna, és láttam, hogy az igazgatónő sem volt vevő a dicsőítő szavakra. Mikor Dylan idehozott engem, majd később Lucy-t mindketten rácáfoltunk állításaira, miszerint lázadó és őrült kölykök vagyunk, akiknek egy gumiszobában lenne a helyük. Az igazgatónő rájött a hazugságokra, és az évek során igencsak megkedvelt minket.
 - Minek köszönhetjük a látogatást, ezen a szép és boldog napon, uram? – kérdezte gúnyosan a hölgy. Ez az oldala roppantul tetszett nekem, és nagyon feldobódtam tőle, míg meg nem hallottam a válaszát.
 - A fiamért jöttem. Hamarosan betölti a tizennégyet, és készülhet a középiskolára. Szeretném, ha egy neki való iskolában tanulhatna – válaszolt Dylan, a „neki való” kifejezésre téve a hangsúlyt.
  Dylan életében először tényleg a fiaként nézett rám, és ezt még én sem tagadhattam, míg Beth és Lucy még mindig kővé dermedve álltak egymás mellett. Dylan egy kósza pillantást sem vetett Lucy-ra, de engem szinte… csodáló szemekkel bámult.
 - Mennyire megnőttél Jay! Istenem de nagy lettél, de mintha kicsit túl sovány lennél, beteg vagy fiam? – kérdezte aggódva Dylan, és ez volt az utolsó csepp a pohárban. Nem tudtam elhinni, apám végre teljesen tisztában volt a ténnyel: én voltam a fia. Ezúttal én éreztem úgy, hogy megfogok bolondulni, mint jó pár évvel ezelőtt ő.
  Madame Jenkinson beinvitálta Dylan-t az irodájába, és egy gyors öleléssel jelezte Beth-nek, hogy ideje elbúcsúznia tőlünk. Nagyon reméltem, hogy egyszer, majd évek múlva újra találkozunk. Ki tudja, gondoltam magamban, talán ő lesz a jövő sztár ügyvédje. Miután az autó elhajtott, Beth még sokáig integetett nekünk.
*
  Amikor ránéztem Lucy-ra, elfogott az aggódás, még fehérebb volt mint valaha könyörögve nézett rám. Sietve odaléptem mellé és átöleltem. Égetett a vágy, hogy megsimogassam a haját, majd az arcát, de ezekről sürgősen letettem. Oda hajoltam hozzá, és a fülébe suttogtam:
 - Nem fogok elmenni, ígérem. Bármit is mond, én itt maradok… veled – a a hangom remegett. A legrosszabb az volt, hogy nem tudtam mit tenni. Lucy felemelte a fejét a vállamról, és azt suttogta:
 - Ígéred? Tényleg nem fogsz egyedül hagyni? – kérdezte és én határozottan bólintottam, és még jobban magamhoz szorítottam.
  Megláttam Dylan-t kilépni az irodából, ezért arrébb toltam Lucy-t Kimmy-hez, és megkértem, hogy vigye őt föl, de Lucy inkább az udvar felé hátrált. Meg tudtam őt érteni, én is alig kaptam levegőt.
  Dühösen lépkedtem Dylan felé, míg az igazgatónő szomorú és kérlelő pillantással nézett rám. Nem tudott megnyugtatni. Nem volt semmi, ami lecsillapíthatott volna, hisz épp attól az egy embertől akart elszakítani, akit tisztaszívemből szerettem. Ő volt a legjobb barátom, mindig mellettem volt, megértett engem, törölte a sebeimet, amikor azok újra és újra kivéreztek. Ez nekem éppen elég indok volt arra, hogy szeressem.
  Er
ősen csaptam be magam mögött az ajtót, ami néhány másodperccel később újra nyikorogva nyílt ki. Az apám szinte könnyes tekintettel ült le elém és mélyen a szemembe nézett.
 - Fiam, tudom gyűlölsz és nem is hibáztatlak érte. Az elmúlt években egyre rosszabb döntéseket halmoztam fel, de most már észhez tértem. Már bánom mindazt amit veled és az anyáddal tettem… Tudom, most azt hiszed hazudok, de én szerettem őt, az életemnél is jobban. Nem tudod elképzelni, mekkora fájdalmat okozott a halála, az késztetett az őrület szakadékjának szélére. Tudom, ez nem kifogás, de mégis kérlek, bocsáss meg nekem! – szavai együttérzést, megbánást, szomorúságot, de legfőképp igazságot sugároztak felém. Most nem hazudott. Minden ami mondott, végre teljesen őszinte volt, semmi tettetés, és talán pont ez ösztönzött arra hogy felé hajoljak és átöleljem.
  Észre sem vettem, hogy egyik pillanatról a másikra, már az autóban ültem, és Dylan éppen beindította a motort. Azután, a legutolsó utáni pillanatban, amikor már késő volt meg láttam Lucy-t aki épp a hátsó kert felől rohant felénk. Szemei vörösek voltak a sok könnytől, és amikor meglátott jéggé dermedve csak egyetlen szót suttogott:
 - Hazudtál!
  Csak ezt mondta, de tudtam, hogy semmilyen más szó nem hatolt volna ekkorát a szívemre. ami még több éven át is a legjobban fájt, az az volt, hogy még csak egyetlen óráig sem tudtam megtartani az ígéretem, túl gyönge voltam. És ez a gyengeség, - és nem Dylan – szakított el Lucy-tól. Azt hittem, talán mindörökre.


Puszi :Bella

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Moonlight-Holdfény

Moonlight-Holdfény
Vanessa Stenton, a fiatal különc lány költözni kényszerül szülei miatt. Ám Oxnard óriási titkot tartogat számára. Hirtelen az élete hátra arcot vesz és kénytelen dönteni mi ér neki többet, a saját élete vagy a szerettei biztonsága. Siena felbukkanása minden kételyt eloszlat a lányban. mikor minden reménytelennek tűnik és sötétnek csak a szerelem és a barátság képes utat mutatni. A hold boszorkányainak összecsapása az életért.

Starlight-Csillagfény

Starlight-Csillagfény
Nessie kalandos harca után azt hiszi véget ért az élete de barátnői nem hagyják hogy meghaljon. miután visszatér a halátorkából boldogan él tovább barátnőivel és Adam-mel. minden visszatér a régikerékvágásba. Ám Nessie-ben továbbra is ott él a gondolat hogy talán ő a próféciák boszorkánya és hogy egy harc még hátra van. nem is téved mert Balthazar Siena egykori jobbkeze bosszút forral ellene. eközben az 50. kékhold egyre csak közeleg és Adam a fény és sötétség határára kényszerül hogy eldöntse melyik éne az erősebb. Nessie pedig úgy dönt hogy ha Adam nem tud dönteni ő inkább meghal. Egy utolsó harc mikor már a csillagok is veszélyben vannak és erejük egyre csak fogy mert a fény talán örökre el fog tűnni. Vagy mégsem?

A bosszú démona

A bosszú démona
Lucy élete gyökerestül megváltozik, mikor szüleit meggyilkolják, ő pedig nevelőintézetbe kerül. Bár tudja, ki volt a gyilkos, úg dönt senkinek sem árulja el ezt a titkot, még Jay-nek sem akivel az intézetben életre szóló barátságot kötnek, de asors közbe szól. Eltelik 8 év, Lucy és Jay is felnőnek, és már nagyon is más utakon járnak, de a végzet elől nem könnyű elmenekülni, főleg ha az a végzeted, hogy megöld azt az embert akit mindennél jobban szeretsz. Eluralkodhat a bosszú feletted, még ha igaz szerelemröl van is szó? És mi van, ha engedsz ennek a sötét démonnak? A lelked talán a sötétség mélyébe fog veszni, hacsak...

Lélekfoszlány

Lélekfoszlány
A fiatal lányt, Stellát óriási katasztrófa éri. Meg hal a nővére. Stella egyedül marad a gondolataival és emlékeivel míg a temetésen furcsa dolog történik. Rájön hogy nincs egyedül a testében. Nővére szelleme nem tud nyugodni míg el nem intéz mindent az élők sorában. Ehhez viszont testre van szüksége. Az egyre furább történések után Stella rájön hogy testvére nem természetes okok miatt halt meg, és hogy ezeknek közük Ronnie rejtélyesen eltűnt dokumentumaihoz. Stella ördögi táncban találja magát, hogy megvédje az életét. Vajon ki áll Ronnie halálának hatterében, és vajon Stella tényleg az igazi énjét ismerte nővérének. Most minden kiderül!

Light and dark

Light and dark
Bella és Edward már megkapták a boldogságukat, ám lányuk napról napra csak növekszik. Mindössze hétéves de már kész nő vált belőle és olyan érzései támadnak amiket nem ért. Jacob is hasonló érzéseket táplál Nessie iránt de egyikük sem meri elárulni az érzéseit a másiknak. Eközben Nessie kezdi úgy érezni hogy Jake csak a bevésődés miatt van vele. mikor kettejük közt elcsattan az első csók mindketten rádöbbennek hogy ez nem csak egy furcsa kötődés hanem igaz szerelem. De arra nem számítanak hogy eközben Volterra falai közt újabb látogatást terveznek Forks-ba.Újabb harc kezdődik a szerelemért. A nap még nem kelt föl, a kaland folytatódik.

Ha valami nem világos :D

Ingyenes online weboldal és szöveg fordítás angolról magyar nyelvre.





Üzemeltető: Blogger.