A bosszú dámona 4. fejezet

2011. október 23., vasárnap

4. fejezet
Szökés

Lucy:
  Az első találkozásunk után Jay figyelmes volt velem. Bár eleinte nem is tudtam, hogy ő az a Jay, aki a fiúk vezetője, miután megtudtam sem változott a véleményem róla. Olyan volt, mint én és ez tetszett. Voltak hosszú esték, amikor megállás nélkül csak beszélgettünk, és beszélgettünk. Jól esett a figyelmessége. Régen éreztem magam annyira élőnek, mint mikor Jay közelében voltam.
  Az érkezésem mindenkit meglepett, és mikor később megtudtam, hogy ők mindvégig annak szurkoltak, hogy engem ne tudjanak elkapni, a szívem örömében repülni tudott volna. Eleinte rettegtem azoktól a percektől, óráktól, napoktól, évektől, amiket az intézetben kellett töltenem, de felesleges volt. Soha sem voltam annyi barátom, mint az ott töltött éveim alatt.
  Jay és én napokon keresztül csak azt taglaltuk, hogyan tudtam elbújni a zsaruk elől. Elmeséltem neki, azt az egy évet, amíg Gledis segítségével a lombházban húztam meg magam. Elmeséltem könnyes szemmel, hogy öt idegen tört be a lakásunkba és megölték a szüleimet. Dylan Peters-ről egy szót sem szóltam.
  Később a meséim után Jay is elmesélte az ő történetét, amiből meglepő módon érdekes következtetéseket vontunk le. A végzet úgy rendelte, hogy az ő jószívű dadus, aki felnevelte Jay-t az én jótevő angyalom, Gledis volt. Majd villámcsapásként ért a kellemetlen információ. Jay Dylan fia volt.
  Egyszerre sajnáltam a fiút, és zokogtam magamban. Egy újabb rossz vicc volt ez az élettől, de én nem nevettem rajta. Napokig csak sírtam újra a gondolattól, hogy a szüleim gyilkosa még mindig szabadon járt, és hogy én pont az ellenségem fiával kötöttem életre szóló barátságot.
  Nem tagadhattam, hogy az érkezésem nagyváltozásokat hozott az intézet életében. Néhány hónap alatt én is csatlakoztam az „amazonokhoz”, és hamarosan már én voltam a lányok vezetője. A Jay és köztem kialakult barátság pedig összébb húzta két tábort. Új barátságok szövődtek – az idősebbek körében pedig plátói szerelmek is viszonzásra leltek -, így olyanok lettünk, mint egy nagyon nagycsalád. Az évek csak röpültek, mi pedig csak néztük, ahogy a barátaink elmentek, majd újak jöttek.
  Négy hosszú év elteltével is minden ugyanolyan maradt. Beth már a szabadulás utáni életét fontolgatta. Főiskolára akart menni, jogot szeretett volna tanulni. Szép, de lehetetlen álom volt ez. Én még csak bele sem gondoltam, hogy az intézet után, milyen életet akartam. Ritkán lehetett egy nevelőintézetben felnőtt gyerekből ügyvéd. Bár a tanáraink mind azt állították, hogy a kinti világban ugyanúgy megálljuk majd a helyünket, mint a többiek, a többség inkább nem reménykedett, tudtuk, hogy a tanárok csak azért mondták ezt, mert jó szívűek voltak, és megértettek minket. Egy kivételével.
  Nem sokkal később hogy betöltöttem a 12. születésnapomat – Jay és én egyszerre tartottuk -, új tanár érkezett hozzánk. A tesi tanárunk, aki legtöbbször hagyott minket játszani, elköltözött, így jött helyette Mr. Breid. Eleinte mind rettegtünk tőle. Kopasz feje fényesen ragyogott, a néha előtűnő napfényben, izmai úgy domborultak, mint egy kommandósnak. Később úgy tűnt, nem is olyan borzalmas. A lányokkal egész kedves volt, és a fiúkat sem tornáztatta agyon. De idővel túlzásokba esett. Simogatott minket és odaültetett maga mellé, éreztük mi, hogy ez így nagyon nem jó, de nem mertünk szólni Madame Jenkinson-nak. Mikor a lányok többsége ellenkezni kezdet, akkor jött a pokol evilági formája. 
  Minket akaratunk ellenére is a szertárba cipelt, a fiúkat pedig ütötte, és azt mondogatta, hogy a fájdalomtól lesznek erősebbek. Kezdetben csak fogdosott minket – legtöbbször Beth-t, mivel ő volt a legidősebb, aztán engem Kimmy-t és Ann-t -, de az időelteltével, mást is akart.
  Egyik éjjel, mikor Jay sebeit tisztítottam, és kötöztem be, régi hegeket is észrevettem a hátán. Bár nem kérdeztem rá, tudtam nagyon jól, hogy erre csak egy ember volt képes. Dylan.
Akárhogy próbáltuk, kiverni a fejünkből, ő mindig visszafurakodott.
  Ahogy a hónapok teltek, a helyzetünk is egyre rosszabb lett. Madame Jenkinson észrevette az egyre fogyatkozó erőnket, és a sebeinket, de nem kérdezett, és nem is tett semmit. Mikor egy pénteki napon Mr. Breid túlment a legvégső határaimon, új lépésre szántam el magam, és újra feléledt bennem a régi Lucy Reys. Az a fiatal lány, akinek nem volt lehetetlen, aki minden akadályt elhárított maga elől. Az Igazi Lucy újra készen állt egy bomba biztos tervvel.

Jay:
  Bár magam sem bírtam Mr. Breid erőszakos jellemét, és a bántalmazásos dühkitöréseit, soha sem döntöttem volna úgy, mint Lucy. Eleinte az ötlete szörnyen megrémisztett, de nem csak engem hanem Beth-t, Kimmy-t, Luke-ot, Ann-t, és Josh-t is. Mi heten csináltuk volna végig a balhét, de ez nem volt túl jó ötlet. Egy szökési kísérlet a Sunrise-ból egyenlő volt a biztos halállal. De ott volt nekünk egy nem is apró tényező. Lucy Reys. Hisz ő volt a csodagyerek, épp ezért bíztunk, mind benne.
  Minden nap egyre rosszabb lett, míg már a kimerüléstől többen ágynak estek, de Madame Jenkinson még ezt sem akarta észre venni. Nem akarta beismerni, hogy egy pszihopata benga állatott hozott, hogy a gyerekeknek – akiknek a nagy része, még a tizennégyet sem töltötte be – testnevelést tanítson. Mondhatom röhejes volt.
  Míg a madame az irodájában a székében ült a melegben, mi télen is egy szál rövidnadrágban és pólóban futottunk, a hóesésben. Mindenegyes pillanat csak még szörnyűbb lett, de ahogy a napok múltak, Lucy csak még elhivatottabb lett. Ezt becsültem benne.
  A nagy napig már csak egy hetünk volt. A pontos és precíz terv tökéletesen meggyőzött minket arról, hogy Lucy értette, amit csinált. Nagyon is jól. Amikor az egyik álmatlan éjjelen azt mesélte, hogyan ejtett sebet a szülei gyilkosának arcán, felötlött bennem, hogy ugyanazon az éjjelen az én apám is vérzőarccal és dühvel telve ért haza. Mielőtt még az igazság, a fájó, de mégis igaz beismerés elkapott volna, én eltemettem agyam legmélyén, és hosszú évekig eszembe sem jutott. Csak az ahogy azon az éjjel Lucy elmenekült, miközben négy Mr. Breid alkatú üresfejű üldözte. De ő túlélte.
  Ez egyfajta reményt keltett bennem, mondhatni már én is optimistán néztem előre. A terv egyszerű volt. Éjfél tájt kisurranunk a főfolyosóra, az egyik raktárban volt egy csapóajtó, ami egy alagútra nyílik. Ez elmegy egészen az intézet csatornájáig, ahonnan kimászva a hátsó kerthez jutunk. Na itt jön a neheze. A kerítésbe ugyanis áram van vezetve, de egy áram eltérítő spéci cuccal, aminek kimondhatatlan neve van – és amit még Josh szerzett valahonnan – ellehet intézni. De ez sem tart ám örökké, csak 10 percünk van és a riasztó megszólal, ugyanis csak eddig tudjuk megbuherálni. 10 perc alatt kijutni az intézet körletéből… röviden lehetetlen küldetés. De mi persze ennek ellenére – vagy épp ennek dacára – mégis megpróbáltuk.
  Az utolsó nap mindfeszülten és kissé idegesen vártuk a nagy pillanatot. Úgy tűnt, az éjfél sehogy sem akart eljönni, de mikor az óra egyszer csak megütötte a várt percet, egyikünk sem bírt mozdulni a félelemtől. De Lucy eltökélten haladt előttünk. Mikor a raktárban lévő csapóajtó elé értünk, még egyszer hátrafordult, és megszólalt:
 - Aki itt és most úgy dönt, hogy nem csinálja tovább, hanem inkább vissza megy, amit teljesen megértek, az most szóljon! – hangja elképzelhetetlenül más volt mint amit eddig bárki hallott tőle. – Nos?
  Egyikünk sem mozdult, Lucy egy „Senki?” nézéssel végig pásztázta a társaságot, majd előre indult. Bár kételkedtünk, a terv mégis jól működött, kijutottunk a kerítésen, és egészen messze értünk, de egy meglepetés várt minket az útnál. Madame Jenkinson és Mr. Talley, a matematika tanárunk álltak egy csapat jólfésült egyenruhás idegen előtt. Egy tervrajzot fújdogált a szél az igazgatónő kezében. Azt a tervrajzot, amit még együtt készítettünk.
  Lucy könnyes szemmel bólintott hátra, és bocsánatért esdeklő pillantása azt mutatta, hogy feladta. Csakis remélni tudtam, hogy nem örökre. Csakis remélni tudtam, hogy az a Lucy Reys, aki lelket öntött belém, még ott lappangott a szíve mélyén az elgyötört testében, és arra várt, hogy egyszer majd újra felvegye a harcot. Még a világ leggonoszabb, legkegyetlenebb dolga sem tántoríthatott volna el mellőle. Soha.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Moonlight-Holdfény

Moonlight-Holdfény
Vanessa Stenton, a fiatal különc lány költözni kényszerül szülei miatt. Ám Oxnard óriási titkot tartogat számára. Hirtelen az élete hátra arcot vesz és kénytelen dönteni mi ér neki többet, a saját élete vagy a szerettei biztonsága. Siena felbukkanása minden kételyt eloszlat a lányban. mikor minden reménytelennek tűnik és sötétnek csak a szerelem és a barátság képes utat mutatni. A hold boszorkányainak összecsapása az életért.

Starlight-Csillagfény

Starlight-Csillagfény
Nessie kalandos harca után azt hiszi véget ért az élete de barátnői nem hagyják hogy meghaljon. miután visszatér a halátorkából boldogan él tovább barátnőivel és Adam-mel. minden visszatér a régikerékvágásba. Ám Nessie-ben továbbra is ott él a gondolat hogy talán ő a próféciák boszorkánya és hogy egy harc még hátra van. nem is téved mert Balthazar Siena egykori jobbkeze bosszút forral ellene. eközben az 50. kékhold egyre csak közeleg és Adam a fény és sötétség határára kényszerül hogy eldöntse melyik éne az erősebb. Nessie pedig úgy dönt hogy ha Adam nem tud dönteni ő inkább meghal. Egy utolsó harc mikor már a csillagok is veszélyben vannak és erejük egyre csak fogy mert a fény talán örökre el fog tűnni. Vagy mégsem?

A bosszú démona

A bosszú démona
Lucy élete gyökerestül megváltozik, mikor szüleit meggyilkolják, ő pedig nevelőintézetbe kerül. Bár tudja, ki volt a gyilkos, úg dönt senkinek sem árulja el ezt a titkot, még Jay-nek sem akivel az intézetben életre szóló barátságot kötnek, de asors közbe szól. Eltelik 8 év, Lucy és Jay is felnőnek, és már nagyon is más utakon járnak, de a végzet elől nem könnyű elmenekülni, főleg ha az a végzeted, hogy megöld azt az embert akit mindennél jobban szeretsz. Eluralkodhat a bosszú feletted, még ha igaz szerelemröl van is szó? És mi van, ha engedsz ennek a sötét démonnak? A lelked talán a sötétség mélyébe fog veszni, hacsak...

Lélekfoszlány

Lélekfoszlány
A fiatal lányt, Stellát óriási katasztrófa éri. Meg hal a nővére. Stella egyedül marad a gondolataival és emlékeivel míg a temetésen furcsa dolog történik. Rájön hogy nincs egyedül a testében. Nővére szelleme nem tud nyugodni míg el nem intéz mindent az élők sorában. Ehhez viszont testre van szüksége. Az egyre furább történések után Stella rájön hogy testvére nem természetes okok miatt halt meg, és hogy ezeknek közük Ronnie rejtélyesen eltűnt dokumentumaihoz. Stella ördögi táncban találja magát, hogy megvédje az életét. Vajon ki áll Ronnie halálának hatterében, és vajon Stella tényleg az igazi énjét ismerte nővérének. Most minden kiderül!

Light and dark

Light and dark
Bella és Edward már megkapták a boldogságukat, ám lányuk napról napra csak növekszik. Mindössze hétéves de már kész nő vált belőle és olyan érzései támadnak amiket nem ért. Jacob is hasonló érzéseket táplál Nessie iránt de egyikük sem meri elárulni az érzéseit a másiknak. Eközben Nessie kezdi úgy érezni hogy Jake csak a bevésődés miatt van vele. mikor kettejük közt elcsattan az első csók mindketten rádöbbennek hogy ez nem csak egy furcsa kötődés hanem igaz szerelem. De arra nem számítanak hogy eközben Volterra falai közt újabb látogatást terveznek Forks-ba.Újabb harc kezdődik a szerelemért. A nap még nem kelt föl, a kaland folytatódik.

Ha valami nem világos :D

Ingyenes online weboldal és szöveg fordítás angolról magyar nyelvre.





Üzemeltető: Blogger.